Wednesday 8 June 2011

UrH AkU KeNa LuPa KaN dIa kErNa HaTy dAh dImIlIkI oLeH OwNg yG MeMAhAmI aKu MaAf kAn AkU nAbIl

7.JUN.2011
tepat pada pukul 9.00 malam aku akpel dgn sowang budak nih....
aku gan dia dah kenal lama... budak nih memang nakal tapi xper...
satu keluarga aku kenak dgn dia... huhuhu
dia rapat dengan mak aku dari dulu sampai la..
dia nih sebelum kapel suka sakat aku.. 
suka marah aku...
suka kata dekat aku..
ingat lagi ayat2 dia...
huhuh..
we stoken mana pa ni perempuan kena jaga aurat p balik pakai tosken...
huhuhu... setiap kali jumpa dia kat surau mesti dia kata ... awt tudung pendek sagat... huhuh...
ang tengak adik2 aku pakat pakai tudung labuh aper la ang nih...
huhuhu..
muka aku lain do...
mak aku pulak suka sport dia... malu kout....
huhuhu...
aku pown kenal satu keluarga dia...
bly di kata kan rapat jugak la....
bezt kawan degan dia... 
maaf kan ekin nabil.. 
ekin dah xboly tunggu nabil lagi kerna lagi lama ekin tunggu nabil lagi lama ekin sakit aty.. sowi sagat...
ekin tahu nabil susah nak maafkan ekin atas kesilapan yang lalu.. kini ekin dah dapat owng yang betul2 memahami ekin dia sanggup tunggu ekin selama 2tahun untuk mendapatkan ekin... 
berbaloi arh ekin dapat dia.. selalu nasihat ekin , 
xtau arh.. bila ekin bersama dia.. 
ekin asa bersama degn nabil entah napew.. mungkin dia perganti nabil...  
ekin minta maaf yer.. 
kalau nabil datang n suruh watpilihan maaf la ekin akan pilih dia kerna dia dah mengantikan tempat nabil di dalam aty ekin... 
maaf kan ekin..... 
tolong jagan menyalahkan ekin lagi k...

No comments:

Post a Comment